SERVEI

ATENCIÓ PERSONAL AL DOMICILI

  • Aixecar i/o ficar al llit
  • Higiene: bany, dutxa i higiene al llit
  • Hidratació i protecció de la pell
  • Afaitat
  • Servei de perruqueria
  • Alimentació i Nutrició: realització d’àpats així com confecció de la dieta nutricional més òptima
  • Ajuda domèstica en les tasques de la llar: neteja, rentadores, planxa, etc.

SERVEIS D’ACOMPANYAMENT

  • Acompanyament diürn/nocturn
  • Ajuda per caminar, menjar i passejar
  • Acompanyament a compres, visites mediques i farmacia
  • Lectura, conversa i escolta activa

ASSISTÈNCIA SANITÀRIA

  • Mobilitzacions i canvis posturals
  • Control de medicació
  • Vigilància activa de l’estat de salut
  • Injectables i control de glucosa

Prestem els nostres serveis les 24 hores del dia, els 365 dies a l’any. Comptem amb un servei permanent d’atenció telefònica als usuaris i les seves famílies per resoldre incidències i/o urgències.

¿PER QUÈ ESCOLLIR-NOS?

1. PERSONAL QUALIFICAT I AMB EXPERIÈNCIA CONTRASTADA

Comptem amb personal propi, degudament format (empleada de la llar), auxiliar de geriatria, auxiliar d’enfermeria o enfermeres) i amb experiència demostrada i contrastada.
Les nostres coordinadores compten amb la formació sanitària necessària per identificar les necessitats dels nostres avis i dependents, permetent-nos oferir el millor servei en cada cas.

2. SERVEI GARANTIT

Restem a la disposició dels nostres usuaris i els seus familiars oferint una atenció telefònica les 24 hores del dia, els 365 díes de l’any per a resoldre qualsevol incidència o necessitat extraordinària del servei. Garantim la substitució de l’empleada en cas de baixa laboral o vacances.

3. COMUNICACIÓ PERMANENT

Mantenim una comunicació constant amb els nostres usuaris (i/o familiars) així com amb les nostres treballadores que ens permeten garantitzar la qualitat i satisfacció del servei.

4. TOTAL TRANSPARENCIA

Tots els nostres usuaris poden comprovar en tot moment la documentació referent a la contractació de la treballadora (documentació de l’empleada, permís de treball si és estrangera, contracte laboral i alta a la Seguretat Social).
Comptem amb les autoritzacions obligatòries i necessaries del Consell Insular de Mallorca (IMAS) així com del la Generalitat de Catalunya per al desenvolupament de la nostra activitat.

BENEFICIS

La nostra gestió consisteix en un equip multidisciplinari sanitari especialitzat en geriatria, auxiliars d’ajuda a domicili, psicòleg, fisioterapeuta, podòleg, degudament seleccionats format i qualificat que controlen l’estat de salut de la persona assistida d’una forma totalment personalitzada. Millorem la qualitat de vida de la persona assistida incrementant capacitats cognitives, físiques i socials. Tot l’equip tindrà com a objectiu el benestar, afecte i respecte de la Persona Major.

PROCÉS DE CONTRATACIÓ

Conegui el pas a pas en la contractació i prestació dels nostres serveis

CONTACTE

Tens algun dubte? Vols demanar pressupost? Posa’t en contacte amb nosaltres amb total confiança i sense comprmiso

Datos Personales

Nombre (requerido)
Apellidos (requerido)
Correo electrónico (requerido)
Teléfono (requerido)


Comentarios:

*Estoy de acuerdo con sus términos y condiciones.

Enviando este formulario, usted acepta nuestra política de privacidad. En cumplimientos de la Ley 15/1999 de Protección de Datos de Caracter Personal, le informamos que sus datos serán incorporados a los ficheros titularidad de En Casa, debidamente inscritos en la AGPD y cuya finalidad es gestionar y mantener relaciones tanto comerciales como las contraactuales que se pudieran contraer con el interesado. Los derechos de Acceso, Cancelación, Rectificación y Oposición podrán ser ejercidos dirigiéndose por correo electrónico info@en-casa.es